onsdag 25. august 2010

Oscarius Blake









Er det mulig? Vår kjære Oscarius Blake er syk igjen. I går ble han syk. Han spydde og bæjset på baderomsgulvet. Flink som han er lot han teppet være :) tidligere har han nemmelig valgt å gjøre det nettopp der... Ligner kanskje litt på gresset? Må også si at jeg er veldig glad for at vi ikke har vindu eller vifte på badet......... men det er jo ingen sak for jif baderoms spray og litt burberry parfyme!
Han brukte også bare tre av de fire beina sine. Jeg tenker "næmmen, se på Oscar da... tulle gutt.. han hinker"
Idag var han ikke bedre så jeg tok han bort til dyrlegen. Der ble han igjen. Han ligger nu på sykehuset. Jeg savner min lojale følgesvenn. Oscar er min bestevenn, sammen med Kaisa,Charlotte og Sissi da.
Nå skal jeg knyte på meg skoene og ta meg tur bort til vetrenærhøyskolen, med blomster,se&hør, og noe godt å tygge på.

"Om det skulle blåse kaldt.
Om jeg leter overalt.
Ingen er så god som du.
Du er det vakreste som fins for meg"

2 kommentarer:

  1. ahhh.. håper han blir frisk snart!! Stakars lille blake

    SvarSlett
  2. ahhhh...oscarius....bli frisk på labben snart så du kan leke med mopsen min, løpe gjennom høyt gress i parken. HAn blir nok ekstra gla for se og hør...

    SvarSlett