onsdag 28. april 2010

kom tilbake



Aloha! Jeg savner charlotte allerede... skulle ønske hun bodde her i sjølvaste hovedstaden.
I love you charlotte. Idag har jeg og familien hilst på det nyeste medlemmet i familien, melvin.
Han er så fin og liten. Sofia er kanskje det søteste jeg vet om, hun vil jeg putte i lomma (ikke sånn lommemannen i lomma) jeg er så glad i henne. Vi fikk digg grillmat hos bror og naima :) det var svært deilig og veldig hyggelig å spise før klokken 21!
Ha! vi brukte forresten 1 time(!) til etterstad fra st.haugen.... må sies at vi kjørte i "kø-tiden" og rota oss litt bort ved jordal. Anyways, kult å kjøre bil.
Gleder meg til lørdag! Er det fint vær skal jeg, Juno og min gode venn Gard grille mens vi ser på Arnar sparke ball. Om man vil være med, kan man det. Jeg,Gard,Eirik og det nyeste medlemmet Vanja har jo fan-klubb! Om man kan bli med? Ja, det kan man.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar