fredag 14. mai 2010

Bilder








Endelig kan jeg legge ut noen av bildene jeg har knipset rundt om.. OMG! min kjære Charlotte skal til new york igjen... jeg dør. Jeg vil også.. hun er super heldig! Jeg skal spørre om han kjøpe bebis converse til junbug i the big appel!

Huff dårlig til å blogge.... Jeg har hatt (og har) veldig vondt i ryggen. Frem og tilbake hos kiropraktoren. Uken har egentlig gått fort. Utenom å være ekstremt sjalu på Charlotte, har jeg faktisk fått studert litt :) Det liker jeg svært godt! Juno var med sin pappa på jobben igår... veldig rart å være helt alene i 3 timer.... Jeg sovet som en dupp på sofaen.
Vi har prøvd å finne ut hvor vi skal til sommeren. Vi har funnet ut at vi skal til hytta til vår kjære venn Gard! Gleder oss!
På mandag er det 17 mai! Junbug har buaden og flagget sitt klart :) Vi skal tilbringe dagen med gode venner. Oscarius blake er litt for glad i 17 mai, så han skal til asker å feire.
Jeg kjøpte en bringebærpai fra toro.... kjempe god!!! mmmm idag skal jeg prøve å lage en selv :)

God helg!!!

2 kommentarer:

  1. Å sååå fine bilder :) Likte meget godt det av deg og arnaaar!! Nice!

    Jeg lover at så snart du er klar for å reise fra mann og barn et par dager, skal jeg ta deg med til New York!! PROMISE!!

    Ps: Kan SEFF kjøpe bebis converse til Junbug!

    SvarSlett
  2. Hurraaaaaa! det vil jeg svært gjerne, my love!!

    tuuuusen takk for at du kan ta med shoes til baby :) Du er snill du <3

    SvarSlett