søndag 9. mai 2010

fin lørdag på løkka











I går hadde vi en fantastisk flott dag på grunerløkka! Det var sol og glade mennesker overalt! Hipp hurra for glade mennesker. Juno var glad oppi vogna si. Jeg tok en tur alene til min favoritt lekebutikk "sprell" der har de så mye fint! Juno fikk bok om dyrehaler og to sånne riste instrumenter.
I parken møtte vi mange kjente og kjære. Høna var der med den fine hunden sin. Oscar var jo selvfølgelig i fyr og flamme. Litt male on male action! Nice.
På veien hjem fra løkka tok vi turen innom en vintage-butikk. skulle prøve en del fine funn, men Juno gadd ikke mer og ville hjem. Egentlig liker jeg ikke å prøve klær i butikken, men siden vi ikke har plass til så mye som et lommetørkle er det veldig kjedelig om jeg kjøper ting som ikke passer.

Jeg har tatt mange bilder jeg vil legge ut her på bloggen, men de kommer ikke frem....
skjønner ikkke helt hva som er problemet. akkuratt som om de må ligge inne på dataen i 1 uke før de kan brukes på bloggen. Ja ja... bilder kommer :)

Goooood søndag!

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også henge på løkka med dere om søndagene :)

    SvarSlett
  2. Veldig fin dag! Perfekt! Håper vi ses igjen snart :)

    SvarSlett