torsdag 4. mars 2010

Kiropraktoren


I dag har jeg besteget mount everest.... eller gått opp 3 etasjer med vogn da.
Jeg har nå med full sikkerhet funnet ut at jeg IKKE skal bli fjellklatrer eller noe som er fysisk slitsomt. Jeg ble svett. Vogn,baby og 2 poser fra kiwi. Fysisk aktivitet? Nei takk.
Nei da... realiteten er at jeg er nødt til å begynne å trene, iallefall bevege på meg. Var idag hos kiropraktoren. Han så jeg måtte trene. Takk for det mr.kiropraktor mann! Jeg tenkte før jeg dro hjemme ifra at jeg med sikkerhet ikke måtte ta av meg buksa, Derfor tenkte jeg ikke ikke stort på undertøy valget. Liker å ta de stoore boxerne når jeg vet at jeg må kle av meg. Det første mannen sa var jeg måtte ta av meg til undertøyet. I dag tok jeg den lille trusa. Veldig gøy å måtte gå frem og tilbake på tærne inne hos mannen. Jeg må tilbake på mandag... da tar jeg trusa til Arnar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar