mandag 15. mars 2010



Noen dager er bedre enn andre... På dager hvor ting ikke går min vei er det utrolig godt å ha en som alltid er der for deg. Jeg er litt nede om dagen og liker det ikke. Ikke bare er jeg litt trist, men har også blitt syk. Jeg skal jo ikke klage, iphone er tross alt død.
Jeg har tatt i bruk en gammel mobil jeg fant i en gammel "rote-koffert" Den fikk også en tur inn i ovnen idag, så nå har jeg ødelagt den også. Den er ikke død, bare syk... veldig syk.
Arnar er min helt om dagen og Oscar også..... Juno er vel ikke så dum hun heller ;)
Man må ta godt vare på de man er glad i

4 kommentarer:

  1. Jeg er alltid her for deg min skatt <3 Din for alltid! Bare ikke dytt meg inn i ovnen... miiiiik... suss til deg

    SvarSlett
  2. søtnosa! du er så snill du.... du og mac`n skal jeg aldri kaste i ovnen :D

    SvarSlett
  3. masse god bedring til deg Mia :) Jeg håper en ny iphone kommer å plinger på døra di en dag veldig snart :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk fin fine vanja :)

    SvarSlett