mandag 5. april 2010

God Påske


Prisen for verdens dårligste blogger går til......... meg, mia! Shit så dårlig jeg er til å blogge. Saken er at jeg har hatt mega masse å gjøre..... Pluss at min nye leggetid er ca 22.30! Da er jeg helt slutt.
En liten oppdatering om familien Jahrmann Førsund: Vi har endelig gitt fra oss huset på hamar. så vi har vært mye der oppe å vasket osv... Herregud så kjipt! Når vi skulle ta den siste turen opp til lille hamar ble vi faktisk kjørt på!! Ja.... veldig dramatisk! En bil bak oss kjørte rett i oss. Det gikk heldigvis bra. Jeg satt bak med Juno, Hun skvatt og begynte å hyyyyl grine. Jeg fikk en mini nakkesleng. Oscar syns det hele var svært så festlig. Bilen fikk ikke en skrammme :)
På onsdagen var vi en tur i årsgårdsstrand. Resten av påsken var vi hjemme. Vi fant ut at vi skulle være økonomiske å heller planlegge sommerferien! Da går turen mest sannsynelig til Barcelona, som sist sommer :) Rett før påske fikk Juno en ny venninne. Veeeeldig søte Elissa som er min venninne Silje/sillybilly`s lille baby. Juno syns det er veldig stas å stirre på Elissa.
Ellers har vi tatt vår første ute pils og veeeeenter på at fetter melvin skal komme til verden :)

Jeg har fått et nytt medlem til Marc Jacobs familien!! Solbriller :) Nå kan solen bare skinne.
Fortiden ønsker jeg meg veeeeeeldig nye Acne sko!
Skal blogge mer og ta masse bilder. Må bare lade kameraet først.

Jeg og Arnar fikk påskeegg av mamma. Det er en tradisjon jeg liker svært godt.
Håper alle hadde en knall påske!

Charlotte,Kaisa og Marthe...... må sees ASAP

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar