fredag 16. april 2010

Glad i sjela




Idag har jeg brukt mye tid til å tenke på ting. Det gjør jeg ofte. Jeg forsvinner inn i min egen verden hvor jeg tenker på de rareste ting.
Idag har jeg tenkt mye hvor glad jeg er for ting! Mulig at jeg blir litt påvirket av de flotte været, men det er en god følelse å være glad!

Jeg er veldig glad i Kaisa, hun er min klippe! altid gode råd og svar på så mye. kaisa dømmer ingen. Juno har arvet maaange fine klær av lille babybell (som er kaisas yngste jente) Kaisa er faddern til Juno, stoler fullt og helt på henne.

Sissi er hun som ser ut som en engel, snakker som engel og oppfører seg som en engel..... helt til alt snur! Litt ulv i fåreklær. Jeg er veldig glad for at jeg har sissi i mitt liv. Juno har også arvet masse klær av leah som er sissis barn

Charlotte er den morsomme jenta med den rare "R" lyden. Charlotte og jeg har det alltid veldig gøy! Artig på høyt nivå. Charlotte og jeg kommer alltid til å være veldig gode venner. Charlotte er kul pluss at hun kan en del fransk! Jeg er så glad i charlotte. Hun er vel min mest dramatiske venninne.... Hun kommer på en god nr.2 (etter meg) Hun har en super søt baby ved navn Eirin og heier på brann av hele sitt hjerte!

Marthe er min tvilling! Vi har kjent hverandre siden spania tiden. Vi ble kalt tvillinger for ca 6 år siden og lever på det enda.... Marthe er klin gæren! Det liker jeg. Marthe var veldig viktig for meg i spania. Gleder meg skikkelig til å møte henne snart!!

Arnar er jo alt for meg så han gidder jeg ikke å skrive om... Ikke Juno og Oscar heller. Ingen i familien egentlig.... mamma,pappa og bror og Naima.

Solsikker er jeg veldig glad i! En ren leilighet med en stor bukett solsikker på bordet..... nice!

Tantebarna mine! De er jeg veldig glad i, Sofia og Melin er viktig.

Mcdonald`s mmmm barapbarabap (sangen) litt flaut å si det, men liker det så godt.

Soooola!! når sola skinner, skinner jeg :)

Ferske urteplanter i vinduet! ahhhh lukter så godt og smaker like godt!

Hente lapp fra posten i postkassen :) always a winner.

Stearinlys og telys.... hele året like hyggelig.

God mat.... mmmmm

Glede seg til noe! Det er gøy det!

Se på Arnar åpne gaver har blir veldig glad for. Det er skikkelig gøy. (Arnar 6år)

Finne fine ting på salg! Det er det kanskje det beste.

Nye ELLE i posten! GØY!

Grille i parken med vennan sine.. Gleder meg.

Grine til en god film. ahhh love actually..

Kjøpe noe man har hatt lyst på leeenge. Håper acne-skoene snart blir kjøpt... trallala


Det er jo selvfølgelig maange ting jeg er glad i, men dette er noen av de :)
I dag er det fredag og det liker jeg godt! "onkel" Simen skal passe Junobaby, så mamma og pappa kan gå ut imorgen. Hyggelig.

God helg!!!




5 kommentarer:

  1. Liker å se at jeg endelig er blitt nevnt!Leser bloggen din særdeles hyppig, og dette har hele tiden vært min store drøm!..Det betyr alt for meg..
    En liten seier for mange, en stor personlig seier for meg

    SvarSlett
  2. Ehhhhhhh... TAKK!? ..... *gråte*

    SvarSlett
  3. Høna du vet jo at du betyr så mye for meg... Trenger jo liksom ikke å skrive det! hallo! trenger jeg å skrive at jeg trenger oksygen liksom...

    Simen! Du er så kul! Deg liker jeg også veldig godt.

    SvarSlett
  4. Ååååå min Mia !!! Jeg elsker deg!

    SvarSlett
  5. Det var mange fine ting og mennesker på en gang! Du er fiiin du :) Eg elskar deg innerst i hjarta..

    SvarSlett