onsdag 21. april 2010

mamma har fått nye sko!



HOHOHO som nissefar/Arnar sier... Etter gode 5 mnd med et høyt ønske om nye Acne sko er de endelig i hus! Jeg er lykkelig som ei lerke! De er knall fine og sitter som et skudd! Jeg digger de! Smilefjes! Smilefjes! Utropstegn(!)
Arnar syns jo at det er lattelig at jeg må ta de til skomaker (må sette på en tynn såle for at de skal leve leeeeeenge) Litt enig, men kan ALDRI innrømme at han har rett i det. Som alle andre kjærestepar, er vi til tider litt uenige i ting... Sånn som: Jeg abonerer på 2 blader, ELLE og cosmopolitan.
Hver mnd kjøper jeg også costume i butikken, blir ofte på bunnpris for den er nærmest. Arnar blir oppgitt. Han mener at jeg burde kutte ut cosmopolitan og heller abonere på ELLE og costume.
Skal jeg kjøpe cosmopolitan hver mnd istede da? Dette blir jo bare tull. Jeg vil jo helst abonere på alle tre, kanskje se&hør eller her&nå også? Nei da, jeg ser at det er fryktelig dyrt å abonere på mange blader.... Meeeeen det er jo billigere enn å kjøpe på bunnpris.
Arnar blir litt mer fornøyd om han får pondus, det er ofte lurt om vi kjøper blader sammen :)
Vil også si at siden jeg nå studerer mote, er det viktig å holde seg oppdatert på motefronten blunketegn.

2 kommentarer: