fredag 23. april 2010

Lørdagsmorgen





God morgen og god helg! Klokken er 06.15, jeg, Oscar og Juno koser oss med kvalitetskanalen E entertainment. Godt å ha en slik kanal når alle andre kanaler viser salg av støvsugere eller elektrisk magetrimmer. Mamma har faktisk kjøpt en slik magetrimmer. Kanskje jeg burde skaffe meg en slik.....? eller han zuuuumba(!) mannen ser jo sprudlene og fresh ut.
Et program jeg ikke liker er "morgenspørreshows" Nå må du ringe! Vil du ikke ha 50.000kr?! mas mas mas... Nei, jeg vil ikke ha 50.000kr.
Jeg er sååå trøtt! Hvorfor er ikke Juno trøtt? Jeg skal prøve å hypnotisere henne bittelitt.
Nei, hun er ferdig med å sove og klar for en ny dag.

Huhuhu! Idag er dag Manglerud star kamp igjen. Idag møter de kjelsås på kjelsås. Heia Heia!

Ha en fantastisk solskinnslørdag :)


3 kommentarer:

  1. Gooooooooooooooooooooood morgen=) Jeg har faktisk kjøpt zumba... Like kjedelig som alt annet, men tvinger meg igjennom zumba 20min express innimellom. 20min er liksom ikke så himla lang tid å tvinge seg igjennom. Er ikke særlig slitsom heller... SÅ egentlig et greit alternativ til en fresh start på dagen.

    Håper dere får en suuuuuper helg! Heia MS! Savner dere masse! Tror jeg skal sende en mail til deg nuuuuu...

    Åsedåse

    SvarSlett
  2. Mia! Tenkt at på mandag og tirsdag og litt på onsdag trenger du ikke å se på zumbareklame! Da er jeg der for å leke med dere!!
    PS: Hva sier du til hotellfrokost (gratis seff!!) sammen med meg og Eirin på tirsdagen? Jaaaaa

    SvarSlett
  3. Jeg sier seff jaaaaaa! jeg gleder meg så veldig!!!
    you,me and les babies <3 zumbafreezone. jippi.

    SvarSlett