tirsdag 20. april 2010

Smilefjes


Jakten på en ny mobiltelefon er igang! Jeg aner ikke hvilke jeg skal velge. Må jo si at jeg helst vil ha en ny iphone. Etter iphonen døde tok jeg i bruk en god gammal nokia telefon jeg hatt mye glede av. Det endte jo fort som iphone, Full fart inn i ovnen.
Nå bruker jeg svigemor sin gamle nokia...... Veldig hyggelig å låne hennes gamle, men må nok skaffe meg en egen snart. Nokia telefonen jeg låner er en sliken "voksen" mobil uten smilefjes og blunketegn. Jeg syntes er serdeles vanskelig å vise hvor glad jeg uten det gode smilefjeset. Et utropstegn gjør liksom ikke samme jobben. Jeg blir veldig glad når jeg får en melding med et smilefjes i.
Ikke bare er problemet at jeg ikke kan vise min glede med et smilefjes, men at jeg ikke finner noe ting. Har hatt denne mobilen i ca 3 uker og igår kveld fant jeg meny-knappen!
Det som irriterer meg aller mest med mobilen er at når jeg skriver meldinger å skal slette bokstaver, tar jeg bort alt istede. Jeg trykker på "rødtelefon"knappen istede for den bittelille c-knappen som er rett ved siden av den andre. Så når jeg igår fant meny-knappen hadde ca 1000 meldinger inne på kladd-filen.
Nei nok er nok! Ny mobil ønskes av meg, Mia smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar