søndag 25. april 2010

Puffen







På fredag var jeg ute å skulle "bare" en liten tur ut for å kjøpe en bok til pappan til Arnar i bursdagsgave. Selvfølgelig tok jeg en liten tur innom bikbok, skomakeren, h&m, sminkebutikk, lunsj med sissi og til slutt en liten tur innom en liten anikk-butikk.
Jeg forelsket meg nemlig i en liten puff da jeg og sissi skulle hjem fra lunsj. Det var så søt der det stod utenfor sammen med de andre fine tingene butikken hadde å by på.
Min umiddelbare tanke var "herregud, hva kommer arnar til å si?!"
Etter sissi hadde hjulpet meg opp trappene, vasket jeg og ryddet sånn at puffen gjorde seg spesiellt god i den lille fine stua vår. Jeg fortalte Arnar at jeg hadde en overaskelse til "han" når han kom hjem.
Jeg fikk den "ahhh hva er det mia har gjort nå" stemmen på telefonen. Arnar ble helt passe fornøyd/misfornøyd/glad/sur?? vet egentlig ikke helt hva han syns.
Jeg elsker puffen.
Man kan åpne toppen på puffen, så inni har jeg lagt Juno sine leker (takk for supert tips, sissi)
Jeg syns alle burde ha en puff, Jeg tenker hva gjorde jeg før puffen kom? Nei, det ville vært rart å leve uten nå. Jeg er blitt avhenigig eller "puffet" som jeg kaller det. Haha! Det noen kanskje mange tror er at dårlig humor fulgte med puffen, men nei! Det hadde jeg fra før :)
Hmmm etter å ha tenkt litt, så tenker jeg "om livet er som et puslespill, er er puffen helt klart en brikke i mitt spill"

Imorgen kommer min gode venninne Charly/Chocolate flavored candy/charlotte og baby E til OOOOOslo! Om jeg gleder meg? JA! Baby J også gleder seg.

Helgen har vært fin! Igår var det kamp (2-2), det var soool, Oscar har fått nytt halsbånd og idag har vi fått deilig paella i asker.

Nå tar jeg kopp te :)

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se puffet!! :)
    Men gleder meg aller mestest til å se dere!!! JIPPI!!!

    SvarSlett
  2. jeg tror du og sissi trenger behandling for å bli kvitt shoppingavhengighet.

    SvarSlett
  3. Hva sa Arnar egentlig? Synes det var et sabla godt kjøp jeg. Den var jo rett og slett nødvendig.. (dere har jo ingen lekekasse)

    SvarSlett