onsdag 3. mars 2010

megogJuno and the city.











Nå har vi vært her i storbyen siden lørdag. Har enda ikke fått gjort så mye siden vi har mye ting som skal på plass i en liten leilighet. Det er litt som å spille tetris...
Det er fantastisk å være tilbake. Bare å gå i butikken er artig. Da har jeg Juno i sele på magen (noe som kjennes ut som jeg er gravid med to store tvilling babyer) og oscar i hånden. Veldig greit. Vi må tilbake til hamar å hente flere ting for flyttebyrået sendte for liten bil... crap. ikke nok med det så ble endel ting ødelagt. Da jeg spurte flyttemannen hvem jeg skulle prate med om dette sa han bare "dere fikk jo en bra pris" jaha.. da så... drit i spisebordet,stolen,2 komoder,lampen og bokhyllen... vi fikk jo en bra pris. Jeg har snakket med sjefen idag, så vi får se hva som skjer.
Igår ble Juno og jeg truffet av solen når den tittet frem mellom to av det fantastiske bygningene her på st.haugen. Det var såååå deilig. Vi ble stående å myse litt mot solen. Jeg gleder meg som et barn til våren.

Legger ved noen bilder av dagens tur og den nydelige bygningen vi bor i.

3 kommentarer:

  1. Finally Oslooooooo... :)

    SvarSlett
  2. Dere er fiiine! Digging the hair! Gleder meg såååå til å se dere...

    SvarSlett
  3. sp koselig! Familien på tur!! :D Liker boksene til Arnar, man ser at han kommer.. hehe.. Bra du fikk snakket med flyttebyrået!! Gleder meg til å høre hva de sa:) <3

    SvarSlett