onsdag 10. mars 2010

leke?


Tilbake hos kiropraktoren på mandag morgen. Hadde tatt på meg tidenes største truse, men denne gangen måtte jeg bare sette meg på benken. Greit. Idag har jeg vært hos Tannlegen og jeg må tilbake! Onsdag om to uker skal jeg borre i tennene mine. Han sa også at jeg må operere ut en visdomstann. Herregud som jeg gruer meg. Arnar sier det går bra, men jeg tror ikke på han.
I helgen var jeg og loverboy Arnar ute sammen med Thomas og karen å tok en øl. Veldig hyggelig. Juno var hjemme sammen med sin onkel ketil. Søndag kom noen av Arnars flotte venner å hjalp oss med å bære opp mere esker.
Nå venter jeg på Arnar som har fri fra fotballen idag :-D Vi skal ut i fin-været!
Gleder meg veldig til tirsdag for da kommer hele verdens alle beste kaisa på besøk!
Vil også at sissi og charlotte tar seg en oslo tur snart!
Juno har smak på banan, hun var søt.
Jeg vil klippe håret enda kortere..... Vil nok angre resten av livet... hmmm to do or not to do? DO!
Såååå deilig med sol! Kom dere ut å lek! Alle burde samles å ta en runde "døball" eller gjemsel! mulig vi vil få en del blikk, siden vi ikke er 10 år..... men who cares? Jeg er med! er du?

2 kommentarer:

  1. Jeg er med! Når jeg snart kommer..
    Syns forresten også at dere kan komme hit en tur snart, er på TIDE ;)

    SvarSlett
  2. såååå enig! vi snakket jo om våren.... perfekt! gleder meg til bææægen besøk

    SvarSlett