lørdag 13. mars 2010

min venn iphone




Idag har det det skjedd noe tragisk.....
iphonen er død :( Hjertet mitt gråter og jeg gråter. Det var i et raserianfall at iphone ble kastet ganske kraftig inn i ovnen.... Jeg var rasende og iphone måtte betale. Det var så dumt av meg å la det gå utover den uskyldige iphone. Jeg er sint på meg selv. Jeg har nå tenkt tilbake på min og iphone sin histore sammen..... Jeg møtte iphone første gang på julaften 2008.
Gjennom hele 2009 var vi bestevenner! Jeg kunne alltid stole på iphone.
Iphone var hos meg hele tiden når jeg var på sykehuset, ikke borte et sekund.
Hver eneste morgen kl 10.00 likte vi å snakke med Kaisa. iphone likte også å bli pusset og gnikket på. Jeg hadde lastet ned nye programmer som ipeedrunk,matprat og førstehjelp.
Hva skal jeg gjøre uten deg iphone? Du kommer til å bli dyypt savnet.
Om jeg noen gang får meg en ny iphone skal jeg behandle den med respekt! Selv om jeg får en ny vil jeg aldri glemme deg.
Farvel iphone,farvel

3 kommentarer:

  1. Oioioioi.... Jeg måtte le litt etter jeg hadde snakket med deg på Arnars tlf i går, er kun du som kunne finne på å kaste iphonen i ovnen! Jeg syns jeg ser deg ;) Hehe..
    (Selv om jeg ler, så tro meg, jeg sørger med deg!)

    Øystein sa at det kom helt ann på hva og hvor mye som var ødelagt på den, angående å fikse den eller kjøpe ny. Du burde høre der den ble kjøpt, de finner fort ut av det ;)

    SvarSlett
  2. Takk min kjære charly <3 Jeg angreeeeer så j****

    SvarSlett
  3. RIP ifona di.....eller kanskje den kan fikses :)

    SvarSlett