torsdag 25. februar 2010

Ensom ulv


Nå sitter jeg her som en ensom ulv. Juno,Arnar og Oscar sover. Filmen som nrk3 viser ikveld er godzilla, kjempe bra.... ikke!
Jeg har gledet meg lenge til å flytte, sannheten er at selve flyttingen er kanskje noe av det kjipeste jeg vet. Da får jeg se hvor mye dritt vi har, jeg velger selvsagt å pakke ned dritten å ta den med meg videre... Hvorfor ikke bare kaste sier du? klarer ikke. Lurer på hvordan jeg kommer til å bli som mamma når jeg er så tilknyttet til ting jeg ikke liker eller trenger. Flyttedagen nærmer seg med stormskritt! Er vi klare? Nei. Langt unna? Ja. I fast stil klager jeg for det er jeg flink til :-)
Nei du... det skal jammen meg bli godt å komme seg hjem til oslo! selv om mjøsa er nydelig om sommeren og vinteren er kritt hvit.
Asfalt og trikken venter.
Idag fikk min eldste venn i hele verden baby. Han skal hete theo! Juno og jeg gleder oss selvsagt til å møte kjekkasen :-)
Tror jeg skal vekke Arnar å spørre om han vil spille "jakten på den forsvunnede diamanten". Jeg elsker brettspill, her eller på hytta. Helst her. Eller kanskje jeg skal se på sponge bob the movie? Ler så jeg detter ned fra sofaen når jeg ser på han. Liker så godt han,patrick og den snegla han har som husdyr. mjau sier den. haha.
Jeg vekker Arnar jeg.

God natta

1 kommentar:

  1. Håper dere har kommet dere godt til rette i hovedstaden!! <3
    Her den nye blogga miiiii :) Skal fortelle deg på tlf hvorfor jeg har ny...Låv ju

    SvarSlett