tirsdag 23. februar 2010

Hello Oslo






Hiv O´hoy!!! Gode nyheter!! Vi flytter til oslo!!! jepp, det stemmer..... familien Jahrmann Førsund vender nesen hjemover! Vi skal flytte hjem til mitt hjemsted oslo, født og oppvokst (uten om de årene i espania da) Elsker oslo! Oslo har alt!
Flyttebilen kommer kl 10.00 på lørdag og vår nye adresse blir st.haugen, oslo.
Nå gleder jeg meg sånn til å møte alle mine fin fine venner, som jeg har savnet sånn.
Juno gleder seg også veldig til å møte alle de fine menneskene jeg og Arnar har snakket om.
Nå har vi litt pakking forran oss. Skal ut av et hus på 120 kvadrat og inn i en leilighet på 50. Må lagre litt hos foreldre ja....
Var på besøk hos min kjære bror her om dagen. Juno har en fin kusine på snart 3 år. Hun er knall søt! Juno og Sofia er kjempe søte sammen. Sofia ga Juno mange susser og klemmer <3

Hipp hipp hurra for vår veldig gode venn Thomas eller tussa som vi kaller han. Tussa ble 25 år igår!! Thomas/tussa er Juno`s nanny eller au pair. Nice.
Charlotte love... Jeg kom til å tenke på berlin-sangen i bilen isted..... Det er også nice.
Nu er jeg lei snøøøø! go away mr.frosty.
Haha! Oscar-nytt! Idag hos mor og far fikk oscar en ny kjæreste. oscar har jo vært singel en stund nå, den siste kjæresten hans lå strødd utover stuegulvet for ca 3 mnd siden.
Idag fikk han en ny kjæreste som var ca dobbel Oscar str. Han hadde "sexytime" med henne i kanskje 3 timer. Han sov hele veien tilbake til hamar.

Hello Oslo

2 kommentarer: