tirsdag 16. februar 2010

sorry borry


Jeg vet, jeg vet... skikkelig dårlig på blogg-fronten her... Skal ta meg sammen!
Nå er det 3 uker siden siste situp og papp-eskene har stått klare i 1 uke. Liker å dytte ting inn fremtiden. Hadde jo vært kjedelig om man ikke hadde noe å gjøre da.
Ikke mye har skjedd siden sist. Jeg har vendt meg litt mere til min nye sveis, vi har vært på visninger og vi har fått Juno til å le. Til morsdagen fikk jeg en knall rød dior neglelakk av Juno (hun kjenner mamma`n sin så godt) og av min kjære Arnar fikk jeg knall rød dior leppestift. Nå blir jeg fjong!
Marc Jacobs vesken har kommet hjem! Jeg elsker den. Det er plass til alt i den og fargen er nydelig. Hello Mr.Marc sier jeg. Juno hadde dårlig samvittighet for at hun ikke hadde kjøpt farsdagsgave til pappa`n sin så hun bestilte en LP fra Arnar sin yndlings musikk butikk som heter tiger. Kjempe kul butikk som ligger ved john dee`s. Det er som er dumt er at jeg tenker på utestedet tiger tiger hver gang jeg hører tiger..... utestedet tiger tiger er jo kanskje tidenes mest harry utested. Snill kjæreste som jeg er, bestilte jeg også 2 LPér til Arnar i valentines gave. Bare siden Juno allerede var inne på nettsiden liksom.... vi sparte litt porto der :)
Jeg har funnet en leilighet jeg liker svært godt! Den er liten, men fin fin! Den ligger på st.haugen. Elsker st.haugen. Håper vi får svar imorgen.

Legger ved et lite bilde av sveisen. Huuuuhu har tatt bildet med datakameraet. Fancy? oh yes :)

2 kommentarer:

  1. syns du var kjempe fin på håret jeg Mia :) og LIKER at dere setter nesa inn mot Oslo :) :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk gamle ørn ;) haha tenkte på en sak her om dagen... Du er faktisk min eldste venn. Har kjent deg hele livet mitt :) det er litt artig!
    Juno gleder seg til å leke med babyboy!

    SvarSlett