mandag 8. februar 2010

dritt sveis


Det har skjedd igjen! jeg tok mot til meg og tok turen til frisøren. FAEN! det skulle jeg ikke gjort. Angrer angrer angrer! jeg skulle få en kul, kort litt "bolleklipp" ble ikke akkurat sånn! Den siste timen har jeg grini (på senteret og hele veien hjem) vært i badekaret å grini mer, ringt en ny frisør (ny time imorgen kl 16.00) og nå er jeg rasende! Jeg vurderer samme sveis som Juno. Arnar (stakkars) syns jo selvfølgelig at jeg er kjempe fin på håret. Hjelper ikke. Nå skal kjære snille og ikke minst tålmodige Arnar til Mcdonalds, det hjelper litt....

Imorgen kommer jeg med ny oppdatering om håret.

Må bare si en ting til å det er ikke så veldig billig å bli fin på håret... over 1000 idag og sikkert det samme imorgen OG det er jo absolutt ikke sikkert jeg blir fornøyd imorgen heller.

-mia

4 kommentarer:

  1. uffamei...hjertevondt :) sveisen er et sårt tema....men jeg er nesten sikker på at hvis Arnar sier du er fin så er du det :)

    SvarSlett
  2. kjempe vondt i hjertet <3 Arnar lyver! men tusen takk for trøstekommentar :)

    SvarSlett
  3. Huffameg.. Lykke til i morgen da bff.. ring meg når du er ferdig i morgen da!! eg elskar deg veldig myyyye.

    ps: snille arnar som sier du er fin OG gir deg McDonalds :)

    SvarSlett
  4. tusen takk snille du :) klart jeg rrrringer deg my love <3
    jepp, han er ganske snill :)

    SvarSlett