onsdag 17. februar 2010

hamar-oslo-oslo-hamar










Idag har vi vært på visning igjen. Vi var først på en på fagerborg, hvor jeg liker meg svært godt. Jeg bodde jo der i 2 år før jeg flyttet til hamar. Leiligheten vi så på var ikke fin! luktet gammel og var gammel. Neste leilighet var stor nok, hvis Juno kunne tenke seg å bo alene eller om oscar ville ha et veldig fint hundehus. Den siste leiligheten var kjempe fin den var på st.haugen. Vi skrev oss på en slik en liste som megleren hadde. blir spennende å se :)
Noe som irriterer meg litt er når man sender mail til meglere om at man er intressert i leiligheten, så får man ikke svar. kan vel sende en liten mail eller sms om at det ikke ble oss denne gangen.
Vi begynner vel også å bli en smule lei av å kjøre hamar-oslo... oslo-hamar. Bilturen er som regel hyggelig. Juno sover, Oscar rister og sikler, jeg prater i et sett og Arnar kjører og irriterer seg over folk som kjører sakte i "fort-fila" Er jeg heldig stopper vi på mcdonalds på på vei hjem. Blir ofte den på jessheim.
Jeg savner byen og asfalt. Lei av grantrær og snø. Hamar er hyggelig, men oslo er byen sin det. I hamar stenger byen rundt halv to! ja halv to. Jeg og Thomas skulle ut og visste ikke at det var slike stenge tider. Vi kom vel rundt ett og løp i baren. Der kjøpte vi 3 drinker hver. 1-2-3 full så hjem, men vi gjorde som de kule kidsà vi hang litt i gata før vi tuslet hjem.

Huuuhu snart kommer babyen til min bror og Vanja! Da blir Juno glad! Babyen til min bror skal hete Melvin. Det er kult! Fetter Melvin..... sier Juno.

3 kommentarer:

  1. ER det SANT????? Jeg gleder meg til dere kommer, kjære Mia!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Jeg vet!!! det er ca 70% sikkert at vi kommer hjem :-D
    Da skal vi henge!

    SvarSlett
  3. vi må ha big time babytreff....alle hjerter gleder seg når dere kommer dere til Oslo :)

    SvarSlett