tirsdag 2. februar 2010

helgen2


Jeg har vært veldig dårlig med bloggingen om dagen. Har rett og slett ikke hatt tid. Selv om mange av dagene går til å gjøre ingenting forsvinner tiden. Når det er så kaldt som det er nå, er vi bare inne. Jeg prøver å synge alle barnesangene jeg husker sånn passe fra jeg var liten. Det ender ofte opp med "smil og vær glad for hver dag som går nananananananannaaa" Jeg føler at jeg går konstant å synger. Så har jeg blitt sånn tullete mamma som bytter ut navn med Juno sitt.
Jeg og Charlotte snakket om før vi fikk barn at vi ikke skulle bli sånne mammaer som bare snakket om barna sine. Det gikk/går ikke helt som planlagt. Vi snakker vel i 5 minutter om løst og fast, så er det rett på temaet: baby Eirin og baby Juno. Den typiske er den med pakker. Nesten alle som får pakke av oss nå, får av Juno... til mamma- fra Juno. kanskje litt stusselig, men veldig hyggelig. Juno er veldig flink til å handle.

I helgen var vi i osloby (jeg vet sissi). Vi spiste lunch i asker, var på veldig hyggelig besøk hos thomas og på visning. Vi har fremdeles ikke funnet ut hvor vi skal bo, men ser litt på leiligheter i oslo. Det er jo ingen hemmelighet av vi savner oslo litt. Leiligheten vi så på var en fin liten loftsleilighet på grunerløkka. Megleren var kanskje ikke den beste megleren jeg har møtt på men.... Han hadde ingen informasjon om leiligheten pluss at han så skikkelig fyllesyk ut. Stakkars mann.... alle vet jo at det ikke er spesiellt moro å jobbe når man er fyllesyk.
Når vi kom hjem var det 25 minus ute og bare 15 grader inne. Kjempe deilig. Vi fant ut at vi skulle flytte alle møblene fra den ene stua til den andre. Nå har vi sofaen og tv i samme stue som peisen er. Det skulle vi gjort for lenge siden. Jeg elsker peisen.

-mia

4 kommentarer:

  1. jeg liker at dere savner Oslo :) :) Juno må jo lære lillegutt alle bølle strekene sine... :)

    SvarSlett
  2. Jeg tilgir deg kjære.. Det viktigste er at du har det bra..

    SvarSlett
  3. Jeg liker å snakke om barna våre, og jeg liker å snakke med deg om andre ting. Jeg mer enn elsker min lille pike, og det vet jeg at du også gjør (Juno altså), så hvorfor skal vi ikke kunne prate hull i hodet på hverandre om dem?? De er jo sååååå fine!!!!

    Snart kommer det pakke fra Eirin til Juno i posten....Lurer på om hun var med i kofferten og shoppet en liten ting til Juno når vi var i NYC.. :)

    SvarSlett
  4. Liker det!! Kom til Oslo :-)

    SvarSlett