onsdag 3. februar 2010

hotmama


Vet ikke helt hvordan jeg skal si dette på en pen måte..... Jeg er såååååå lei av snø og kulde!
Gleder meg så veldig til sommer og sol. I sommer vil jeg bade med Juno og kanskje dra på ferie. Om vi har mulighet til å dra på ferie vil jeg gjerne tilbake til barcelona. Der var vi sist sommer og det var helt fantastisk. Elsker den byen. Vi leide leilighet i el born distriktet. super kult!
I sommer vil jeg også kanskje ta en kald øl eller to i sola. Var jo gravid sist sommer så ble ikke mye av det da. Gleder meg til å ikke måtte kle Juno ut som michelin-mannen når vi skal ut... Om vi i det hele tatt kan gå ut da. Før sommeren var jo målet mitt å få en litt mere "hotmama" kropp.. jeg skrøyt jo av at jeg tok sit ups hver kveld.... må innrømme at jeg har hatt en liten ferie. i snart 2 uker. Så ja det er vel på tide å legge meg ned på gulvet igjen. Jeg og Kaisa skulle forresten også begynne å trene for noen år tilbake. Dette var når vi bodde i Girona (lille byen utenfor barcelona) Vi bodde sammen med en veltrent ung svensk jente som var helt besatt av å være tynn og trent. Vi tenkte at vi skulle bli med for å sjekke ut hva vi gikk glipp av. Som på elixia ble vi møtt av mennesker som egentlig ikke trenger å være der. Treningsenteret var slik som jeg kan tenke meg at treningsentere i L.A er... store,lyse og glossy. rettere sagt... helt feil for oss. Vi tok mot til oss å begynte å tråkke på en av maskinene. Etter 5 minutter begynte vi å kjede oss og kanskje svette litt, så vi bestemte oss for å se hva som befant seg i kjelleren.
Der var det basseng. juhuuu! trening som passet vår livsstil. På veien inn til bassenget fant vi et bobble bad. Nice. I bassenget begynte vi å leke delfin og havfue i et av hjørnene. Etter 10 min kom en spansk dame bort å fortalte at vi måtte ha badehette for å bade der. sier pent nei takk til badehette. Er det noe som får meg til å se og føle meg mer stuttkjukk ut enn badedrakt, er det badedrakt OG badehette sammen. ikke nice. Vi gikk ut av bassengent og rett i bobblebadet. Deilig å trene så lenge du finner den riktige treningen for deg .
Kanskje man bør skaffe seg en personlig trener? en som pusher,motiverer og for deg ut av sofaen? nei tror ikke det. ikke idag allefall..... kanskje imorgen.

-mia

3 kommentarer:

  1. ha ha ha.. du mener at DU ser feit ut i badedrakt og badehette? :P Se for deg en skikkelig stappa julepølse med en kondom tredd over hodet.. DER har du meg!! Er veldig glad for at du er like glad i komfor som det jeg er!! :D Er forresten veldig viktig å ha gode venner til å backe deg opp å lage unnskyldninger til hvorfor du IKKE bør trene akkurat nå.. Viktig å ikke overanstrenge seg Mia! Husk på det! ;)

    SvarSlett
  2. Mia du Mia!! Flotte kroppen sin som har født for 3 måneder siden! Jeg prøver å tenke at jeg burde se like fit ut som jeg gjorde for 3 år siden når jeg gjerne gikk i mini shorts og verdens mest inntilsittende topper. Men nei jeg har også født for snart 4 måneder siden, og jeg er heller ikke noe slim-fit model.. But what do you expect?? (Haha, jeg har samme tale til deg som Øysi har til meg!)

    Det jeg vil frem til er at du er en hot mama, for du har utstråling og en nydelig datter.Alltid. Drit i resten :)

    SvarSlett
  3. fantastisk mia....go for the hot mama looc, selv om du allerede har den og bestill tur til barca allerede...kos dere masse masse :)

    SvarSlett