torsdag 18. februar 2010

Trysil Knut


I dag tok vi turen til trysil. Hele familen (meg,Arnar,Juno,Osacr og Marc) I trysil er det mye snø og mye trær. Kjørte til sas hotellet som er fin fint! Kanskje et av de fineste hotellene jeg har sett. Veien til tysil er kjempe kjedelig (det forklarer kanskje bildene) tror mulig jeg kan bli snøblind om jeg er der for lenge.
Når vi kom hjem til også ganske snø rike hamar fikk Oscar en makeover. Han fikk neglene sine klipt, pelsen nappet og et bad! så fiiin. Han går helt bananas når han er våt, så det er vel mer moro for oss enn han.

Nå er det hockey på tv. Norge-USA.... heia heia!!

Dagens tullejente er den norske designeren Fam Irvoll. Blir så glad når jeg ser klærne hun lager. skikkelig moro. Jeg gikk forresten på skøyter sammen med Fam. Ikke sammen som i par, men hun og jeg trente på samme is og hadde samme trener :)

jeg spurte forresten (på tull!) om Arnar ville bli min personlige trener.... Det kan man jo si han ikke lot passere... Nå må jeg ligge på trenings matta på gulvet hver kveld.... i belønnig får jeg sånn liten dessertkake fra anton berg og kiling på ryggen. Gøy å trene...

4 kommentarer:

  1. Jeg klarte rett og slett ikke å legge inn de flott bildene jeg hadde tatt i trysil... Må nok legge de inn senere :)

    SvarSlett
  2. Du er søt :)
    Deilig med dessert etter trening!!

    SvarSlett
  3. hihi..syns jeg ser deg trene og nte sjokoladen etterpå...heeeerlig :)

    SvarSlett
  4. Elsker SAS-hotellet på Trysil! Bodde dere der? Hvor mye koster en w-e der nå?

    SvarSlett