tirsdag 22. mars 2011

25 år!















God morgen og god tirsdag! Jeg har vært syk IGJEN.... Jeg, Arnar, Juno og Oscar har hatt omgangsyken. Artig.

Siden jeg ikke har blogget siden november, har jeg jo helt glemt å fortelle om bursdagen min!
Jeg har aldri blitt overasket skikkelig før, men denne gangen ble jeg det!
Arnar og jeg skulle egentlig på en avsluttningsfest med fotballlaget hans.
Typ på onsdag fortalte Arnar at festen hadde blitt flyttet til fredag (om da 2 dager) Jeg sa til arnar "veldig rart at du er den eneste som ikke har fått beskjed om dette før??"
"ja, veldig rart" sa Arnar. Arnar lurte på om vi skulle spørre om Onkel Anders og Tante Naima kunne passe på Juno den kvelden, men jeg syntes at de skulle slippe å passe på Juno, siden de har 2 barn selv. Arnar spurte alikevel og Onkel Anders sa Ja med engang! Null problem, bare kjempe hyggelig.
Rett før Vi satte oss i taxien på vei til fest ringte vår gode venn Gard. Han lurte på om vi kunne ta turen innom å hente en lite bursdagsgave han hadde til meg. Egentlig ville jeg møte Gard ute, siden han er så utrolig festlig på byen.
I taxien fikk Arnar en melding av en lagkamerat som fortalte at festen var utsatt 1 time..... "Arnar! dette er veldig rart.... vi er jo på vei" "ja, typisk manglerud" jeg var enig.

Når vi kom til Gard møtte Sissi meg i døren med Kake og lys! Sjokk!! Gard stod der også med bursdagstiara. Jeg skjønte fremdeles ikke at dette var en overaskelsesfest! Gard kan ikke overaske meg med hva han har på seg. Ikke Sissi heller.... Hun baker faktisk ofte kake og går med tiara.
Plutselig hoppet en hel gjeng frem!! OIOIOIOI! Overasket? JA!
Det var så veldig hyggelig! Ble helt rørt! De eneste som manglet var Marthe og Charlotte.
Det var helt fantastisk! Til og med Stephanie min super gamle venninne var der..
Det var rett og slett fantastisk!
Super Kaisa hadde eksamen samme dag og fikset alt av mat!
Gard,Kaisa,Sissi og Arnar Tuuuusen takk! Alle som var der og hjalp til, tusen takk!
Jeg blir fremdeles rørt.

2 kommentarer:

  1. Haha.. Jeg går faktisk ganske ofte med tiara.. Jeg var så spent at jeg ikke fikk puste da jeg stod der. Masse fine bilder. Og for en koselig kveld!! Du er den fineste!

    SvarSlett
  2. Å jeg skulle sånn ønske jeg kunne ha vært der.. Jeg tenkte på deg hele kvelden da :) Snart skal vi ta en fest sammen igjen.. MÅ det...

    SvarSlett