søndag 13. mars 2011

Søndag




God kveld i stua!
Nå er familien Jahrmann Førsund hjemme fra en hyggelig hyttetur med juno sine besteforeldre (eller mine foreldre da)
Jeg ble selvsagt syk fredag kveld og hva er det? Jo, det er bra! Nei! Jeg like bra imunforsvar som et foster! En gang så kuttet jeg meg på papir..... antibiotika i 12 dager og finger som elefantmannen hadde likt.
Makan! Jeg er på bedringens vei nu. Godt er det!

Nå lager min mann indiskmat til middag. Jeg og Juno venter mens vi ser på fantorangen.

Gleder meg forresten mege til våren! Jeg syns det er så morsomt hvordan man blir så nasjonalsistisk når man er i "det store utland"
Jeg og Kaisa rømte fra hverdagen i en uke, da snakket vi masse om at det blir så utroooolig deilig å komme seg bort bra kulde, snø og slafs Mens når vi er i "det store utland" å noen sier "oooohh er dere fra Norge? det er jo fantastisk med all snøen! JA ENIG! VERDENS BESTE LAND! Bare elsker all snøen og deilig frisk (som vi kaller kald) luft! Heia Norge!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar