torsdag 10. mars 2011

Hallo bloggen




Ja, jeg må le når jeg ser at sist gang jeg blogget var 7 november!
Saken er at jeg syns faktisk det bittelitt kjedelig å blogge, men noen ganger sånn som i dag fikk jeg lyst!
Så derfor sier jeg "hallo bloggen"!
Jeg leste tidligere idag at bloggeren VOE har tenkt å begynne å blogge igjen, derfor kastet jeg meg rundt å tenke"Må begynne før VOE sånn at jeg kan bli Norges nye bloggdronning! Tenke seg til.... Eller så kunne jeg jo blitt som sinna-bloggeren linnea, jeg er jo ofte litt sint og irritert..
ELLER så kunne jeg startet min egene fotballfrue -blogg? Jeg er jo også fotballfrue eller WAG som det kalles.
Jeg kunne da blogget om hvordan det faktisk er å være sammen med en fotballspiller!
ja nettopp....

Ellers så har jeg vært på Tenerife med min aller beste Kaisa! Vi var 18 år i en hel uke! Det var fantastisk gøy! Og veldig godt for en rusten dansefot!

Juno har blitt større, noe som er veldig bra siden jeg sist blogget i november!
Hun kan gå og tegne fine tegninger på hva som helst! Flink er hun! I februar Begynte hun i barnehagen på majorstua, så vi har litt reise vei siden vi har flyttet til gode gamle grefsen.
Vi trengte plass og her fant vi akkuratt det. Utsikt over hele Oslo. Flott!

Arnar har begynt å spille for kongsvinger. Trives veldig godt og er en del av kapteins teamet! Hurra for Arnar og barten hans!
Følg med på www.kil.no DO IT!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar