torsdag 10. mars 2011

God helg


Ja, siden jeg først er igang tenkte jeg at det er like greit å begynne tidlig!
Så først God morgen!
Denne helgen skal vi på hytta med mamma og pappa. Der blir det taco og ribbe(!) Gleder meg som en liten pattegris. Vi skal ake og gå skitur.... det høres så utrolig hyggelig ut på papiret, men jeg vet jo at etter første ake tur har jeg ryggen og øvre del av rompa full av snø/isbiter, som selvfølgelig smelter, så jeg blir først kald og godt mulig drar på meg en blærekatar, så blir jeg sånn tisselunka våt. Dette gjør jo garnatert noe med humøret mitt. Arnar må som vanlig klistre på seg "motivator" smile og dra meg etter stavene innover de dype skogene på hadeland.
Denne ganger skal jeg være motivator! vent å se du..
På hytta er det pappa som styrer tv`n. Han har kjøpt seg en tv like stor som et lite kinolerett.
Der har han alle kanaler denne verden har å by på. Kjekt for en familie som er over gjennomsnitt glad i tv-underholdning.
Fotball er selvsagt en vinner hos pappa og Arnar, er det ingen ny kamp gjør ikke det noe, for det er sikkert en kamp fra 2008 som var så kjempe spennende at vi ser den igjen!
Mamma fyker rundt å passer på at alle har noe snacks i munnen til en hver tid. også kjekt siden vi er en familie som er veldig glad snacks og god mat. Har jo en bror som er kokk og er super på det.
Gleder meg til hyttetur!

Før vi vender snuta mot hadeland skal vi ryddesoverommet, hente bilen på noe greier (har ikke peiling på bil!) å hente lille Juno i barnehagen

Haha! Igår satte Arnar cdene sine i den nye cd-hylla, første gang jeg har sett en voksen mann være på nippet til å grine forde det mangler 2 cder. Festlig.
Jeg fortalte han at de sikkert kommer tilrette, da sa han "Mia, jeg hater når du sier sånn"
Tror det kanskje var på samme måte som når juno kom til verden så sa Arnar "Mia, det er ikke lenge igjen(etter 17 timer) da svarte jeg "Arnar, hvordan i H***** vet du det?

God Helg!

1 kommentar:

  1. ååååå hyttemyyyys....savner mammisen og pappisen din jeg...husker jeg storkosa meg hvergang vi var hos dere...

    VI MÅÅÅÅÅ SEES SNART :)

    SvarSlett