tirsdag 15. mars 2011

blåhval



Haha! Slankekur dag 2! NEEEI! rett etter jeg hadde blogget igår tok jeg meg en liten tur inn på kjøkkenet.... dååårlig ide! Der fant jeg både sjokolademelk og mr.lee.....
Jeg har fått dilla på rå mr.lee med kyllingsmak! Stusselig? ja! Arnar sier "mia hold deg unna det der, det kan ikke være bra for deg" Dette er hva jeg hører "lalalalallalalalalal mr.lee lalalalala"
Senere på kvelden skulle arnar gå tur med oscar... det tok 10 mulig 9 sekunder før jeg var inni godteskapet! mmmm banansjokolande og krokodiller.....
I dag startet jeg dagen med å drikke resten av sjokolademelken(!)
NOTE TO SELF "mia, det blir ikke victoria secret show jobb hvis du forsetter slik!" Sren klype assa. Jaja...
Gjett hva?! Jeg skal begynne å jobbe hos BIKBOK! artig! Gleder meg veldg faktisk! Skal være med å åpne en helt ny super stor butikk i karl johans gate! Blir stas! Jeg vil selvfølgelig jobbe med kostymer også da.... når muligheten byr seg frem :)

I dag har jeg en sånn dag hvor alt er litt crap.. Føler skikkelig med hvalrossen jeg så på delfinland. Hvalrossen så egentlig glad ut.. klappet med hendene sine..
Btw... så ble jeg litt skuffa. jeg var 100% klar over at jeg skulle se spekkhuggershow.... men inni mitt hode hadde jeg fått det for meg at jeg skulle se blåhval show! så skuffelsen var stoooooor nå jeg så broren til keiko sprute vann på publikum! Jeg ville se mr.blåhval svømmerundt og gjøre hval ting.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar