onsdag 16. mars 2011

VM





Flott det! Mandag morgen våknet jeg med litt vondt i nakken. Jeg tenkte jeg helt sikkert hadde
ligget feil.....
Dagen etter (igår) var det bare enda vondere, ganske mye faktisk.
Det ble så ille at jeg måtte ned til legevakten. Juno fant underholdning i 12 uno-kort og en tom matboks.
Etter venting og møte med legen, fikk jeg beskjed om at jeg hadde en prolaps i nakken. Nice.
Ikke mye å gjøre med, men hvile og smertestillende skulle hjelpe litt på.

For to uker siden var familien Jahrmann Førsund i holmenkollen (som nesten alle andre)
Jeg er en person som koser meg hjemme. Jeg liker godt tanken på å stå time etter time med pølse i den ene hånden og det norske flagget i den andre. Heia heia! Men alt er så tiltak...
Etter MYE om og men satte vi oss i bilen på vei mot holmenkollen.
Veldig hyggelig, veldig mye mennesker, veldig våt på føttene.
Arnar prøvde å være "den positive pappaen" hvor alt var så forbanna hyggelig, selv med snø i trusa. Juno kosa seg i sekken og Oscar lekte hunden til Lars Monsen. En ekte trekkhund.
Det ble faktisk en knall tur og for en folkefest! Vi fikk se 1 av 5 mil, men det er vel litt av
sjarmen. Gleder meg til å ta med Juno på mer gøy i Holmenkollen.
Neste gang SKAL jeg ha med grillpølser og pinnebrød.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar