mandag 28. mars 2011

Mandag


Riktig god morgen! Startet dagen med å snakke med min mor.... fant ut at hun veier like mye som meg........ fint det! Knall start på dagen.
Nå er det nok! Ikke big mac til frokost, men grovbrødskive med leverpostei og agurk. Ikke super size cola, men vann med sitron og grønn te. Flink skal jeg bli!
Det som er dumt er at jeg føler jeg har vært flink i en evighet, men klokka er bare 11.15!
Ja ja! Kaisa, denne gangen klarer vi det Prosjekt "fit or fat/hot or not/flesk er ut" har begynt (igjen)
Btw.... Zumba.... På reklamen for denne hyperaktive treningsformen sier mannen at "zumba er en fest" og "det blir fest i stua"
Nå går ikke jeg veldig mye ut lenger, men sist jeg var ute var det ikke zumba på mono for å si det sånn....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar