tirsdag 26. januar 2010

helgen


Ja ja ja... nå har det vært helg og jeg har vært i storbyen oslo! Der møtte jeg min veldig gode venninne kaisa og hennes lille baby. Juno og jeg var på vår første jente-tur og det likte vi svært godt. Vi la turen til oslo city og dit skal vi aldri igjen! Av alle dager i den syv dager lange uka, valgte vi lørdag formiddag. kjempe lurt. Jeg hadde mest lyst til å dumpe vogna, ta Juno under armen og løpe så fort de korte rare beina mine kunne bære meg. Jeg har jo egentlig kjøpeforbud, men hadde fått "fri-helg" men jeg, mia valgte å ikke kjøpe noe. flink? ja! Jeg så en veldig fin rust farget ull cardigan fra acne, men siden vi snart på sosialen valgte jeg å være voksen å pent si nei.
Når vi skulle hjem fra oslo hentet Arnar sin venn Simen oss utenfor hotellet. Fra der tok vi turen til lillestrøm hvor kjære Arnar skulle spille kamp. Under kampen håpet jeg veldig på at Juno ikke skulle våkne slik at jeg ikke måtte sitte å amme inne i hallen, men nei! 1 min ut i andre omgang våknet den lille. Jeg prøvde å finne et passende sted og bak en betongvegg ble stedet. Jeg så kun keeperen den omgangen. Resten av helgen gikk egentlig til å spise godteri, noe som førte til at jeg våknet opp mandagmorgen kvalm som aldri før. Glem fyllesyke, godterisyke er verre! Jeg hadde 39 i feber og syntes veldig synd på meg selv. Heldigvis syntes Arnar det også. Jeg må si at de finnes bedre ting i livet enn å amme når man er syk.
I dag er jeg mye bedre! Håper charlotte er bedre, hun ble også syk igår.
Kl.15.00 idag ble vårt lille grønne hus solgt. Det er litt rart. Blir spennende å se hvor vi skal bo nå. Noe som er vel så spennende er at Marc Jacobs vesken har ankommet Norge! følg dens spennende vei til mitt postkontor.....

-mia

3 kommentarer:

  1. Du glemte å fortelle at du spotta en kjendis 2 min etter du kom til hovedstaden da..;) 2 kjendiser ble det faktisk utover kvelden..:P

    Veldig stolt av deg som ikke kjøpte noen av Acne-klære du så på! Pluttselig dukket fornuftige Mia frem, ikke så ofte vi ser henne når det har med klær og merkevarer å gjøre.. hehe.. Takk for helgen vennen, var veldig koselig, og må absolutt repeteres! :) <3 U

    SvarSlett
  2. Å å å å :) Gøy gøy med huset, men spennende! Hva skjer i neste kapittel montro?!

    Jeg er litt bedre, men ikke veldig. Litt hodepine og auauau i halsen. Håper virkelig det går over til fredag når jeg skal til NYC og shoppe fine ting og kanskje en gave til deg min fine Mia. (Ps, ønskelisten er ENDA ikke kommet!)

    SvarSlett
  3. ååå Mia..gratulerer med salget. blir spennende å se hvor dere ender opp :) oslo city en lørdag er drepen...nooooo goood...

    fantastisk å lese innlegga her :) :)

    kleeems

    SvarSlett