lørdag 16. januar 2010

Uggs tendy eller tøffel? kanskje en trendy tøffel?!





Jeg har kjøpt meg nye veeeeldig kule ankel boots! utrolig kule fra nota bene,via roma. Vil ha de på NÅ! Problemet er bare at jeg må velge mellom å se ut som jeg er urban og trendy og mest sannsynelig ikke føle føttene mine etter 5 min utenfor døra eller bruke de gode gamle uggsene?
Et problem til er at de nye bootsene er utrooolig glatte på snø/is, så muligheten for at jeg brekker noe er der.... Idag valgte jeg uggsene!
Er uggs tøffel eller sko? Den ser ut som en tøffel, den føles ut som en tøffel og den tåler like mye vann som en tøffel, men alikevel er det en sko?!
Det ble en slags trend for unge menn (ofte sett på vestkanten i oslo) å bruke pysjbukse ute blandt mennesker, noen valgte også å ha en strikk rundt ankelen (!)
Jeg har også observert flere kvinner på byen i noe som ligner mere en sexy nattkjole, en babydoll lignene sak.
Om det er lov å bruke pysjbukser og nattkjole på ute blant folk kan man vel også bruke tøffler!
så min konklusjon på det hele er:Velkommen til pysjamas party!! har du lyst har du lov! meeeen skal sies at verken pysjbukser med strikk rundt ankelen eller babydoll på byen er spesielt fint.
Jeg har faktisk 2 par uggs. et "tøffel" par og et par i sort skinn. De er jeg veldig glad i <3
fikk også en uggs lue og hansker av min mor til jul, du skal se lenge etter en som reklamerer bedre for uggs enn meg!

Huhu! Nå er det lørdagkveld og jeg er klar for kos med samboer som forresten heter Arnar, baby juno og hunden oscar :) lasagne og melodi grand prix venter!

GOD HELG

-mia
Blogglisten


3 kommentarer:

  1. Å jeg vil ha lasagnen din nuu!
    Jeg kjøpte Uggs rett før jul, og jeg elsker de. Skal gå med de til sommeren også tror jeg. Verdens beste kjøp. Skal kjøpe meg et par i den nye lilla fargen også, utrolig feeeete =)

    Håper dere koste dere med lørdagskos!! Savner dere.

    SvarSlett
  2. Helt enig mia.. Men kombinasjonen babydoll og tøfler på byen, bør man styre unna:)

    SvarSlett