fredag 15. januar 2010

Ting jeg rett og slett trenger for å fungere...


Satt tidligere idag å tenkte på ting jeg ikke klarer meg uten. Tanken var vel mer "hmmm hva tar jeg med meg om det skulle begynne å brenne?" selvfølgelig ville jeg tatt med meg helt feil ting, for man har vel ikke tid til å vurdere lenge på hva man skal ta med seg ut i vinternatten.
Fant ut at jeg skulle ta med meg juno og oscar! meeeeen hvis samboeren tok med de, ville jeg nok tatt med meg mac`n og marc jacobs vesken (med innhold... du vet... veske ting) oioioi det myyye jeg ville tatt med meg egentlig... nei! krysser fingerene for at deg ikke brenner i natt heller! uansett har jeg både brannslukningsapparat og brannteppe i nærheten :)

De tingene jeg setter stooor pris på for å si det på en pen måte (blir kanskje litt stusselig å si at jeg ikke klarer meg uten mascara, for det gjør jeg jo) er:

Samboer, Juno og hunden oscar

Marc jacobs vesken min <3

D&G parfymen. Jeg liker å bytte på, men denne er favoritten denne uken!

iphone. my love....

Mascara fra dior. God, men prøver enda å finne "drømme mascaraen"

Smokken til juno klarer JEG meg uten, men det er en annen som IKKE klarer seg så godt uten. Derfor veeeldig greit å ha en veska klar.

"Tryllepenn" fantastisk

i.d blush. ja, det er så bra som alle sier!

Bladene mine!! Livet blir alltid en smule bedre når postmannen dukker opp med mine 3 faste!

Mac`n. Fikk helt ny mac av min fantastiske samboer til jul <3 for en mann....

Hva klarer ikke du deg uten??? mat,drikke,dusj og luft er en selvfølge.... ;)





7 kommentarer:

  1. Dusj? Give me a break Mia! Ha ha.. Hva heter parfymen igjen? Savner lukten..

    SvarSlett
  2. Og skaff deg:

    http://www.skype.com/intl/no/

    SvarSlett
  3. Søta! parfymen heter "3 Límperatrice" fra D&G. Klart jeg skal skaffe meg skype :)

    SvarSlett
  4. Miia, digger at du har begynt å blogge! Lett å følge med deg og dine da <3 Love you, og savner deg! Kos fra Line og Miguel! :D

    SvarSlett
  5. Tingen jeg ikke klarer meg uten er absolut mobilen!! Kunne ikke klart meg 2 dager uten å bli deprimert..:P

    Skulle kanskje satt jentene på 1e plass, men akkurat nå høres en øde øy velig deilig ut! :) Men skulle jeg vært der mer en 1 uke, måtte de selvfølgelig vært med, og hele flyttelasset som da følger med som smokker,bleier, flasker, kosetepper, leker, rene klær, vannkoker,førstehjelp skrin, lydisolert bur til natalie.. ja, du vet..;)

    Ellers vet jeg ikke om jeg overlever uten røylen og kaffen min på morningen, så må da selvfølgelig ha med røyk og kaffetrekter, og da ett bærbart aggrigat i kofferten..:D

    SvarSlett
  6. I like a lot!!! =D

    Jeg liker bilde av deg i headeren ekstremt godt!!

    Jeg klarer meg ikke uten Eirin og Øystein selvfølgelig, Macbooken min, mobilen min(snart forhåpentligvis en ny en, helst blackberry), leppepomade(skrives det sånn?!), Dolce & Gabanna THE ONE(tror jeg den heter,den er firkantet med stor gulltopp),lommeboken min osv..

    På en øde øy ville jeg hatt Macbooken min og en god krimbok eller to.. Og kanskje noen flasker vin og noen sigg...(ikke i dag da, siden jeg har tidenes fyllaangst og syke).

    SvarSlett