søndag 17. januar 2010

Nett-shopping...







Jeg, Mia Maria er en shopoholiker! Jeg vil shoppe over alt og hele tiden. Jeg blir glad av og shoppe. Jeg syns til og med at kiwi er et morsomt sted....
Når juno vokser ut av ting blir jeg glad for da kan vi gå ut å shoppe mer. Jeg har insett at jeg har et problem. Arnar er lei, veldig lei.. Hver gang jeg finner noe flott nytt som jeg bare må ha, klarer jeg å overbevise meg selv og Arnar om at dette er noe jeg faktisk trenger. helt nødvendig faktisk! Samme regla hver gang... jeg maser...Arnar sier nei... jeg maser mer.... Arnar sier nei... jeg maser med en mer sytete tone... Arnar puster dypt, så sier forsiktig nei.... jeg blir sur.... Arnar blir sur...
Jeg begynner å grine.... Arnar sier ja! Det er prosessen!
Jeg har en greie for Acne og Marc Jacobs <3 Det er mine favoritt merker!! Jeg har hatt kjeeempe lyst på en marc jacobs veske. Den skulle være sort,stor og perfekt for meg. veska jeg kjøpte var liten,grå/blå, men også ganske perfekt! Etter jeg hadde hatt MJ vesken i 1 mnd overbeviste jeg meg selv om at jeg bare måtte ha den sorte MJ vesken også! selv om den koster en mnd husleie..
Arnar sa at jeg måtte vurdere dette selv, han prøvde å spille på dårlig samvittighets kortet!
om det funket JA! i ca 10 min. jeg bestilte vesken... Nå sitter jeg i spenning å venter på at postmannen skal komme med min perfekte sorte hillier hobo veske fra marc jacobs <3
Arnar ble selvfølgelig oppgitt, men jeg har lovet å ikke kjøpe noe mer i hele januar ;)
Han sier at jeg er økonomisk uintligent, men at han elsker meg. Jeg elsker han også... med eller uten marc jacobs veske på armen.
Venter forresten også på en skjorte fra acne jeg har bestilt.... Arnar ble sur. Så ble jeg sur forde Arnar var sur. Men igjen har jeg lovet å ikke bestille noe uten å ta det opp i familie rådet!
Jeg måtte le av min kjære Kaisa som også er veldig glad i å kjøpe en ting eller 10 på nettet...
Kaisa hadde faktisk kjøpt nye ipod høytalere! problemet er bare at kaisa har ikke ipod :)
Jeg er veldig glad i kaisa. Så er jeg kjempe misunnelig på min andre gode venn charlotte, som skal til new york!! shoppingmecca! jeg håper selvfølgelig på gave...... ;)
Juno er også glad i shopping! hun har bestilt seg fine brune converse og en knall søt kjole

fine steder med fine ting:

www.net-a-porter.com
www.shopbop.com
www.finn.no
www.ebay.com
www.urbankids.no (juno sin)
www.sprell.no (juno sin)
www.fashionmixology.no
www.acnestudios.com
www.marcjacobs.com

Crap! nå fikk jeg lyst til å shoppe....

-mia

5 kommentarer:

  1. Gode gamle Mia altså, godt å se du ikke har forandret deg så mye, bortsett fra å shoppe mer bevist kanskje...hehe. Måtte humre litt for meg selv dajeg leste bloggen din. Nettshopping er en farlig ting, det er så ufattelig lett å bare klikke på kjøp knappen. Må tipse deg om et par butikker til Juno; tinyzone.dk, mixmax.no,smaahjerter.dk, nå får du sikert lyst til å shoppe enda mer! Håper vi får til å treffes snart Mia ( les: før jentene våre er konfirmanter!!)

    SvarSlett
  2. Fine kjolen!
    Eirin har fått hbite converse, gleder meg til hun kan bruke de!!

    Gave skal selvfølgelig medbringes fra NY!(Hva står på ønskelisten?)

    SvarSlett
  3. He he he.. dette er bare deg i ett nøtteskall..:P Men man kan jo ikke annet en le av deg når du konkluderer deg fram til hvorfor der er SÅÅÅ viktig med en veske til 4000, og alle argumentene er så praktiske at det høres ut som du likegjerne kunne kjøpt en svart bag/veske på HM på 50%.. hehe..
    Men fint du har fått Juno å skylde litt på også, så er dere ihvertfall 2 som shopper i familen! ;)

    Og du, min kjære.. jeg kjøpte faktisk ikke de høytalerne etter jeg fant ut hvor latterlige de var, men jeg venter min nye leveranse med målebånd, bestikk (NEI; har ikke noe fra før av), krydderkvern, skalldyrsett, lommelykt sett og ett kakefat.. så teit vettu.. hehe.. har ikke bruk for noe av det..:P

    Shoppoholiker eller ikke vennen, du BRUKER ihvertfall det du kjøper, og er fornøyd med deg selv når du har fått det! he he

    SvarSlett
  4. Haha, jeg måtte le, Mia! Søt er du!

    SvarSlett